Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

[Plugin]HE Efect

In jos

Tutorial [Plugin]HE Efect

Mesaj Scris de Clau4 Mar Ian 04, 2011 6:29 am

Cu ajutorul acestui plugin puteti crea un mic efect la grenada HE.Cand dati un dmg setat intr-un cvar cel care a primit acel HE o sa i se inroseasca ecranu si o sa ii sara tinta
Ex: https://2img.net/h/i305.photobucket.com/albums/nn213/AlinHD/he_effect.png

Link Amx

Sam-ul e aici :
Cod:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FadeX_R      255
#define FadeX_G      0
#define FadeX_B      0
#define FadeX_ALPHA   175

new HE_DMG, g_MsgScreenFade

public plugin_init()
{
   register_plugin("HE EFFECT", "0.1", "P.Of.Pw")

     register_event("Damage", "event_damage", "be", "2!0","3=0","4!0")

   HE_DMG = register_cvar("he_effect_dmg", "50")

   g_MsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public event_damage(id)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new damage = read_data(2)
   new weapon, hitzone
   new attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitzone)
   new dmg = get_pcvar_num(HE_DMG)

   new Float: Random_Float[3]
   for (new i = 0; i < 3; i++) Random_Float[i] = random_float(125.0, 150.0)
   
   if (attacker && weapon == CSW_HEGRENADE)
   {
      if (dmg <= 0)
         return PLUGIN_CONTINUE
      else if (damage >= dmg)
      {   
         entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Random_Float)
         create_fadex(id, FadeX_R, FadeX_G, FadeX_B, FadeX_ALPHA)
      }
   }
   return PLUGIN_HANDLED

}

create_fadex(index, r, g, b, alpha)
{
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_MsgScreenFade, { 0, 0, 0 }, index)
   write_short(1<<14) // time 0
   write_short(1<<14) // time 1   
   write_short(1<<10) // time 2
   write_byte(r)
   write_byte(g)
   write_byte(b)
   write_byte(alpha)
   message_end()
}


» Nume : HE EFFECT

HE_EFFECT.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting
HE_EFFECT.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins
in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:

Cod:
HE_EFFECT.amxx

Cvars : he_effect_dmg <valoare/numar> damage-ul pe care va trebui sa il faceti unui jucator cu grenade HE pentru a crea efectul; este 50
Module necesare : engine
Altele :

#define FadeX_R 255 // culoarea in format RRR - la culoarea ecranului
#define FadeX_G 0 // culoarea in format GGG - la culoarea ecranului
#define FadeX_B 0 // culoarea in format BBB - la culoarea ecranului
#define FadeX_ALPHA 175 // transparenta culori

daca e nev de ajutor postati
Clau4
Clau4
Administrator
Administrator

Reputatie Reputatie : 1

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum